søndag 7. november 2010

Sketchy Colors #46

Det er det atter søndag, og vi er klare med en ny farge-utfordring her hos Sketchy Colors.
November er litt spesiell for oss, ettersom vi feirer 1 år!!
*Hurra* for oss og for dere, uten dere hadde det ikke vært mulig,
Tusen takk!!
Derfor har vi med oss to herlige sponsorer i november og vi trekker to vinnere :)
Så her er det bare å henge seg på utfordringene!
Men vi må først trekke en vinner av forrige ukes utfordring #45.

*******
It is Sunday again, and we're ready with a new color challenge for you here at Sketchy Colors.
November is special for us, as we turns 1 year!!
*Hooray* for us, and for you, without you it hasn`t been any challenges,
so Thank you so much!!
So in November we have to sponsors, and we draw two winners :)
So come join our challenges!
But first, we have drawn a winner of last week’s color challenge #45.






No. 44






Mona Evy
Med dette nydelige kortet/With this gorgeous card;



Gratulerer så mye!!
Send oss adressen din til sketchycolor@gmail.com, og du vil snart motta premien din.

*******
Congratulations!!
Please send us your adress at sketchycolor@gmail.com, and you'll soon recive your price.



--------------


Denne ukens TOPP 4/This weeks TOP 4:

Heide
Trine Lise
Louise
Lisbeth



Nydelige bidrag fra dere alle, Gratulerer!
Ta med dere koden i sidebaren for å legge inn Topp 4 knappen i bloggen deres.

******
Beautiful contributions from all of you, Congrats!
Please grab the code on the sidebar to add the Top 4 badge to your blogs.

--------------------------
Så over til denne søndagens utfordring #46.
Premien hver uke i november er sponset av Lili of the Valley & Lemonade.

******
Then we head over to this Sunday`s challenge #46:
The prizes each week in November are sponsored by Lili of the Valley & Lemonade.

Lili of the Valley premie/price
 
Lemonade premie/price


 
Vi har en ny fargeutfordring å by på, og denne gangen vil vi se prosjekter i
GRØNT OG SØLV

*******

We have a new color challenge for you, and this time we want to see projects in
GREEN AND SILVER


Husk at dere kan kombinere alle våre utfordringer med andre utfordringer,
og at dere kan lage hva dere måtte ønske :)

******
Remember that you may combine all our challenges with other challenges too,
and that you can create what ever you like:)

-------------------------

Vi i Sketchy Color DT har som vanlig også lekt oss med ukens farger,
og dette er hva vi kom opp med denne gangen.

******
The Sketchy Color DT have as usual also played with this weeks colors,
and this is what we came up with this time.

Maya



Kaia




Lena Katrine


Ellen



Marianne





Anne Kristine
Mønsterpapir og motiv stempel fra Lemonade/DP and image from Lemonade


Husk å laste opp bidraget ditt til Mr.Linky!
Du har frist på deg til å delta i utfordring #46 helt fram til lørdag kl 21.00.
Lykke til!
Klem fra oss i Sketchy Colors DT

******

Remember to upload your creations to Mr.Linky below!
You have until Saturday at 9 pm our time, to participate in our challenge #46.
Lots of luck!
Hugs from us in the Sketchy Colors DT

12 kommentarer:

Louise sa...

Vilka underbara dt kort för v¨r inspiration :) Tack!
Tack också för att i valde mitt kort till veckans topp 4. Det värmer mitt hjärta!
Kram på er! xXx

Trine Lise sa...

Spennende utfordring! Jeg er for dårlig til å bruke grønnt på kortene mine, så dette blir en real utfordring for meg. Skal nok prøve meg på denne også :)
Og tusen takk for topp 4, jeg ble utrolig glad for den :)))
Ha en super uke. -klem-

Anonym sa...

Hiver meg med denne uken jeg;)
Nydelige kort dere hadde laget, flott inspirasjon!!

Jannhild sa...

Da har jeg prøvd meg på denne spennende fargekomboen! Lurte inn litt hvitt også, og håper det er greit.

Nyyyydelige dt-bidrag som alltid!! Tusen takk for herlig inspirasjon!!

Klemmer fra Jannhild

Pinklady 68 sa...

Lekre DT bidrag!! Takk for masse inspirasjon:-)
Klem Laila.

Karialov sa...

Kjempe flott utfordring. :) Kosa meg veldig med den.
Klem Karianne.

Ida sa...

Da er jeg med!
Ida

Hristovica sa...

Interesting color combination ... happy to participate :)))

Bodil sa...

Da fikk jeg levert et bidrag denne gangen :)

Minnamanna sa...

So beautiful DT-works!!
Happy anniversary Sketchy Colours :)

Dorte sa...

Rigtig flot farvekombination, og lækre kort fra alle DT medlemmer.
klem fra Dorte

Ellinore sa...

Slengte meg på med et Te-lyskort....